سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرونده محکومان حوادث آبان 98 دوباره بررسی می شود / دستور جدید مح

حوادث رکنا: یک وکیل پایه یک دادگستری با ابراز خرسندی از دستور رئیس قوه قضاییه به مراجع قضایی برای بررسی مجدد پرونده تمامی محکومان آبان 98 گفت: این رویکرد، فوق العاده و باعث خوشحالی است.

بابک پاک نیا، وکیل پایه یک دادگستری که وکالت چند محکوم آبان ماهی را هم برعهده دارد در خصوص دستور رئیس قوه قضاییه به مراجع قضایی برای بررسی مجدد پرونده تمامی محکومان آبان 98 با ابراز خرسندی از این اقدام رئیس قوه قضاییه عنوان کرد: این اقدام، اقدامی بسیار عالی و خوب است.

مقالات بیشتر:وکیل تخلیه ملک ارومیه

ما دوست داریم که چنین اقداماتی از قوه قضاییه صورت گیرد، به همین جهت حاضر هستیم اشخاصی که در چنین شرایطی هستند را نیز معرفی کنیم.

به گزارش رکنا، این وکیل پایه یک دادگستری خاطرنشان کرد: اعتبار دستگاه قضایی، موجب اعتبار ما نیز می‌شود و خوشحال هستیم که چنین اتفاقاتی رخ دهد.

وی اظهار کرد: این اقدامات هم برای کشور و هم برای قوه قضاییه خوب است و در این زمینه از هیچ گونه همکاری دریغ نخواهم کرد.

پاک نیا در ادامه گفت: این رویکرد، فوق العاده و باعث خوشحالی است. اینکه افرادی صرفا به دلیل اعتراض، دستگیر شده باشند و سپس نسبت به آزادی آن‌ها اقدام شود، اقدام خوبی محسوب می‌شود.

این وکیل پایه یک دادگستری با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود در قوانین اذعان کرد: بسیاری از ظرفیت‌ها در قانون وجود دارد که متاسفانه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و لازم است استفاده از این ظرفیت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

 

مقالات دیگر:فیزیوتراپی در منزل شرق تهران